Sunday 26 June 2011

vintage rose polymer clay necklace

Kαλοκαίρι 2010.
Προορισμός Σαμοθράκη.  Ήδη μια ώρα στο πλοίο κι έχω ανακαλύψει κάθε γωνιά που θα μπορούσα να μου δώσει μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία.  Το ζεστό βαθύ σκοτεινό πορτοκαλί είναι από τις πιο hot καλοκαιρινές μου αποχρώσεις.  Στην επεξεργασία ο ουρανός δείχνει σα να έχει μαζέψει όλου του κόσμου τα όνειρα..

Καλοκαίρι 2011.
Η γη ξαφνικά έχει γεμίσει τριαντάφυλλα.  Κάθε είδους,  υλικού,  ποιότητας.  Τα χρώματα απίστευτα χαρούμενα και καλοκαιρινά.  Αυτή η συλλογή,  είναι ότι ιδανική για να μου φτιάξει την διάθεση.
Ο κόσμος είναι όμορφος,  όταν εγώ τον βλέπω όμορφα.
Κόβω ένα τυρκουάζ και το ακουμπώ επάνω στο αγαπημένο σου βιβλίο.


την φωτογραφία θα την βρείτε:  http://www.etsy.com/shop/StellaVPhotography?ref=ss_items
το κόσμημα θα το βρείτε:  http://www.etsy.com/shop/stellacreations?ref=si_shop

2 comments:

SilverLinesJewelry said...

πολυ ομορφο!!

Cedar said...

Lovely! Love the color and bokeh in the first one! Beautiful necklace, too!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...